Dve energie, jeden dodávateľ, polovica starostí

Časy, keď bola spoločnosť Slovenský plynárenský priemysel (SPP) „len“ spoľahlivým dodávateľom plynu, sú definitívne preč. Od roku 2012 sa úspešne etablovala aj na trhu dodávok elektriny.

Dvojica so žltými šálkami

Zákazníkom v segmente Domácnosti ponúka už siedmy rok jednoduché riešenie dva v jednom alebo presnejšie povedané, dve energie pod jednou strechou. V rámci tohto produktu môžu zákazníci, ktorí doma využívajú plyn aj elektrinu, získať jasné výhody spojené so skutočnosťou, že spoľahlivé dodávky oboch druhov energií im zabezpečí jeden dodávateľ. „V praxi to znamená, že sme ich jediný komunikačný partner pri riešení ich domáceho pohodlia. Všetko v súvislosti s plynom či elektrinou vybavia na jednom mieste. Odbremeníme ich tak minimálne o polovicu starostí s behaním od jedného dodávateľa k druhému a navyše spojením dvoch energií od jedného dodávateľa aj ušetria,“ povedal Peter Kučera, riaditeľ sekcie predaja hromadný trh spoločnosti.

Ak sa zákazník rozhodne odoberať plyn aj elektrinu od SPP ako jedného dodávateľa, ušetriť môže až 11% za dodávku elektriny, a to bez viazanosti. Stačí, aby úhrady prebiehali bezhotovostne na základe zaslanej elektronickej faktúry. SPP však rovnako nezabúda ani na tých zákazníkov, ktorí chcú alebo môžu z rôznych dôvodov odoberať len elektrinu. Ak sa pri podpise zmluvy alebo dodatku k zmluve na dodávku elektrickej energie bez viazanosti rozhodnú pre elektronickú faktúru a platbu prevodom alebo inkasom, ich zľava môže postupne rásť, a to až do výšky 8 %.

SPP

„Navyše zmenu dodávateľa energií vybavíme za zákazníka, čím mu odpadnú ďalšie starosti. Okrem ceny za dodávku elektriny je možné s SPP ušetriť aj na distribučných poplatkoch. Ak nemáte správne nastavenú distribučnú sadzbu, vaše výdavky za elektrinu to len zvyšuje. Zákazníkom vieme poradiť aj s touto otázkou a naši odborníci im odporučia ideálnu distribučnú sadzbu,“ spresňuje Peter Kučera. Ako dodáva, v súčasnosti spoločnosti dôveruje viac než 1,3 milióna zákazníkov. „Naša filozofia podnikania a prístupu k našim klientom nadväzuje na viac ako 160-ročnú tradíciu slovenského plynárenstva. Dôvera sa buduje dlhodobo a my s ňou nikdy nebudeme hazardovať. Preto sľubujeme len to, čo vieme splniť, a zmluvy, ktoré s nami zákazníci uzatvárajú, neobsahujú žiadne skryté poplatky či chytáky,“ potvrdzuje ďalej.

SPP

Najširšia sieť zákazníckych centier a SMART poradenstvo

SPP ako najväčší dodávateľ energií na Slovensku disponuje zároveň aj najširšou sieťou zákazníckych centier s profesionálnou obsluhou. Spoločnosť dlhodobo poskytuje spektrum poradenských služieb vzhľadom na veľký záujem zákazníkov o tento typ služieb. Jej odborníci prostredníctvom e-mailu, telefonicky, ale aj osobne dokážu každému záujemcovi poradiť nielen s výberom služieb týkajúcich sa dodávok plynu a elektriny, ale pomôžu tiež s optimalizáciou nákladov a zefektívnením chodu celej domácnosti. Úspory energie je totiž možné dosiahnuť napríklad nielen dobre tesniacimi oknami a dverami či jednoduchým znížením teploty v interiéri až o jeden stupeň (úspora cca 6 %), alebo výmenou starého plynového kotla za nový (úspora cca 15 % energie), ale aj modernými spôsobmi regulovania vykurovania, a to aj na diaľku, priamo zo svojich mobilov či počítačov. SPP dnes pod hlavičkou „SPP SMARTHOME“ jednoducho ponúka riešenia, ktoré sú naozaj účinné, moderné a nenáročné na čas a obsluhu. Zároveň pomáha robiť naše domovy bezpečnými.

Zdroj: SPP, a.s.

Tagy: PR článok | SPP

Diskusie na tému článku